Pages

TRANSLATE

5 August 2016

TRAVEL PHOTO DIARY | MALIA, CRETE, GREECE

Dużo się działo przez ostatnie tygodnie.. i nie nie, nie zapomniałam o blogu, codziennie myślałam żeby coś napisać/dodać, ale stwierdziłam że poczekam i wszystko sobie poukładam. Mam tyle spraw na głowie, zajęć i chcę wszystko zrobić od razu. Mam tyle planów i ciągle wydaje mi się że mam za mało czasu, a tak naprawdę każdy z nas ma go tyle samo i to zależy tylko i wyłącznie od nas jak go wykorzystamy. Są dni kiedy wstaje i nic mi się nie chce i na odwrót. Nowy styl życia, nowa praca.. lubię zmiany, ale potrzebuję czasu aby się do nich dostosować. Tak jak pisałam w poprzednim 'pierwszym' poście bloga będę prowadzić inaczej niż poprzednio. Chcę najpierw dodać zdjęcia z wszystkich ciekawych miejsc, podróży.. z ostatnich miesięcy/lat. Stwierdziłam ze zacznę od wakacji kiedy poleciałam z moją młodszą siostrą i mamą do Grecji.

Bardzo dobrze pamiętam tamten okres, na YouTubie wybiło mi 15 tysięcy, zrobiłam wtedy z tej okazji konkurs/rozdanie i miałam zaplanowany wyjazd do Polski! Pamiętam jak by to było wczoraj, rozmawiałam z mamą o wakacjach, że poleciałabym gdzieś jeszcze niż tylko Polska, zaczęłyśmy szukać, nie spodziewałam się że moja mama mówi poważnie, ale poszłyśmy do biura i pani znalazła nam świetną ofertę. Byłam strasznie podekscytowana, nie mogłam się doczekać, odliczałam dni. Spędziłyśmy tydzień w pięknej Mali (Malia, Crete, Greece). Nie wiem czemu, ale po angielsku lepiej to brzmi haha!  Pierwsze od dawna wakacje dalej niż Polska. Wiadomo wcześniej byłam we Francji, Niemczech w Szkocji czy tutaj w Irlandii, a dokładnie w 2006 roku bo dwa lata później przeprowadziłam się właśnie do Belfastu. Wracając do pięknych wakacji na Krecie, spędziłyśmy 6 nocy.

Do hotelu dotarłyśmy dość późno także dużo nie zwiedziłyśmy, ale na drugi dzień wstałyśmy bardzo wcześnie żeby nie tracić czasu i tak było każdego dnia. Był sierpień, więc pogoda jak najbardziej dopisywała. Przez te kilka dni dużo odpoczęłam a wiele robiłyśmy. Wylegiwanie się na słońcu, pływanie w basenie, długie spacery, pyszne jedzenie, wycieczki w miasto i wracanie o 2 nad ranem do hotelu. Korzystałyśmy z każdego dnia na 100%. Najsłodsze i największe arbuzy jakie widziałam/jadłam, za śmieszne pieniądze (mogłabym jeść arbuza codziennie) uwielbiam! Spotkałam swoją widzkę Marikę, bardzo śmieszna historia. Jeśli to czytasz kochana to bardzo miło było Cię spotkać, nigdy bym się nie spodziewała a na pewno nie w takim miejscu. Dni leciały bardzo szybko, żałowałyśmy że nie mogłyśmy zostać dłużej, ale wszystko co dobre szybko się kończy.  Duża dawka zdjęć, większość robiłam telefonem, nie ma jakiejś świetnej jakości, ale lubię te zdjęcia, piękne wspomnienia.

Wybaczcie że aż tak dużo zdjęć + większość jest robiona telefonem także nie ma jakiejś świetnej jakości (robiłam te zdjęcia już kilka lat temu). Mimo wszystko mam nadzieję że post Wam się spodobał i będziecie czekać na kolejne, buziaki, N.

18 comments:

1. Piękne zdj czekam na więcej 💟

ReplyDelete
  2. Grecja- moje marzenie <3 Piękne zdjęcia!

3. Niki czekam na filmik lub filmik i post o zorganizowaniu wakacji za granica :D

4. czym robisz zdjecia i w czym je przerabiasz ? sa piekne *.*

5. Zazdroszczę :)

claudia-wojcik.blogspot.com

6. Cudowny post :) Zdjęcia przepiękne :*

ReplyDelete
  7. Świetny post :* Teraz z niecierpliwością czekam na kolejne :)! Całuski :*!

8. Nie masz pojęcia jak się cieszę, że wrócilaś na bloga! <3

9. To musiały być udane wakacje, piękne zdjęcia ♥

ReplyDelete
  10. swietnee zdjecia ,widoki cudne !
    zapraszam odwdzieczam sie za obserwację tym samym

11. Extra atmosfera :*
    Pozdrawiamy

12. Cudnie ! <3

13. Cudowne zdjęcia ! Dodasz kiedyś jakieś z Dominikany ? :)

ReplyDelete
  14. Grecja jest piękna! Śliczne zdjęcia Nikola:)

15. Super zdj :) pięknie tak trzeba sie kiedys wybrac;) czekamy na kolejne wpisy :)

16. Zdjecia sztos!!!

ReplyDelete

Dziękuje bardzo za każdy komentarz!!!